Åben Kirke - Hugo Mortensen

Tilmeldingsfrist:  1. januar 1970
Tid:  19:00
Sted:  Lindholm Kirke
Hvordan kommer man gennem livet på trods af usportslig kropsbygning, manglende kvindetække og stærkt begrænsede intellektuelle ressourcer? Det spørgsmål - og formodentlig en mængde andre, vil pensioneret kriminalassistent i Politiets Efterretningstjeneste, Hugo Mortensen, komme med en hel perlerække af gode svar på. Foredraget er et kærligt og varmt tilbageblik på hans eget liv – lige fra fødslen til besigtigelsen af den bolig, han agter at overtage, når han engang skal på plejehjem – og man kommer langt omkring! Husk også tilmelding til fællesspisningen kl. 17.30. Pris: 50 kr. - ring til kirkekontoret på tlf. 98 17 24 32.