Hvordan gør jeg ved...

... Dåb?

Du henvender dig ved kirkens kontor. Du skal medbringe navne og adresser på faddere. På Familieretshusets hjemmeside kan du finde oplysninger om tilladte drengenavne og pigenavne.

... Vielse?

Du henvender dig ved kirkens kontor. Begges navne- eller dåbsattester, samt prøvelsesattest fra kommunen medbringes. Hvad må du i forbindelse med vielse i kirken

... Begravelse?

Henvendelsen skal ske til den bedemandsforretning og præst, som skal bistå ved handlingen. Ved evt. pyntning af kirken kontaktes kirketjeneren.

... Taxa

Bor du i sognet og er du gangbesværet, kan du henvende dig til sognets kontor og få udleveret et taxakort. Dermed kan du køre gratis til og fra sognets gudstjenester i Lindholm Kirke og Løvvangens Kirkecenter.