Børn husker det, de hører i de allerførste måneder; og endnu bedre, når det er sang og musik.

Organist og musikpædagog Hanne Møller inviterer babyer ml. 3 og 9 måneder og deres mødre eller fædre til babysalmesang onsdag formiddag. Babysalmesang er en slags mini-gudstjeneste, hvor vi synger salmer og beder Fadervor sammen. Vi voksne skal også nyde de smukke melodier, de gode tekster, fællessangen – og forhåbentlig fællesskabet også.

Programmet til hver gang indeholder både sange og salmer - de fleste med bevægelser for og med baby samt et par dansetrin. Vi skal også lege medvisuelle virkemidler og forskellige små-instrumenter til at blande og variere oplevelserne med.

Vi mødes onsdag formiddag fra kl. 10 til ca. 11.30. Det varer ca. 40 min. i kirkerummet, og herefter er der mulighed for pusle-/amme-tid og en kop kaffe/te og en skive franskbrød og hyggesnak.

Babysalmesangs-forløbet er gratis!

Kaffe/te + franskbrød koster 20 kr.
(Medbring endelig madpakke til baby efter behov)

Yderligere info og tilmelding til
Hanne Møller på tlf. 29 40 01 60.

Nyt forløb starter den 10. april

Vi mødes de første 4 gange i Lindholm Kirke og de sidste 4 gange i Løvvangens Kirkecenter