Åben Kirke: Hugo Mortensen

Dato:  7. december 2018
Sted:  Lindholm Kirke
Hvordan kommer man gennem livet på trods af usportslig kropsbygning, manglende kvindetække og stærkt begrænsede intellektuelle ressourcer? Det spørgsmål - og formodentlig en mængde andre, vil pensioneret kriminalassistent i Politiets Efterretningstjeneste, Hugo Mortensen, komme med en hel perlerække af gode svar på. Foredraget er et kærligt og varmt tilbageblik på hans eget liv – lige fra fødslen til besigtigelsen af den bolig, han agter at overtage, når han engang skal på plejehjem – og man kommer langt omkring! Åben Kirke afholdes den første fredag i hver måned med spisning kl. 17.30, kort gudstjeneste kl. 18.15 og foredrag kl. 19. Tilmelding til spisningen til kirkekontoret senest dagen før. Pris for aftensmad og kaffe ved foredraget 50 kr. Kaffe ved foredraget alene koster 20 kr.