Åben Kirke: Mikkel Vale

Dato:  6. april 2018
Sted:  Lindholm Kirke
Inspireret af kirkens ørkenfædre og norske eventyrere har sognepræst i Tuse Næs, Mikkel Vale, brugt tre måneders orlov i den skandinaviske vildmark. Han har padlet, vandret, fisket, plukket bær, lavet bål, skrevet og ikke mindst dvælet i naturen. Foredraget handler både om bøn, ensomhed og den besjælede natur og strabadser, bjørnespor og lystfiskerhistorier. Husk også fællesspisning kl. 18. Tilmelding til spisning er nødvendig til kirkekontoret på tlf. 98 17 24 32 senest dagen før kl. 12. Pris for aftensmad og kaffe er 40 kr. Det er også muligt udelukkende at deltage i foredraget. Kaffe alene koster 10 kr.