Kirkevandring

Dato:  30. august 2018
Sted:  Hvorup kirke
Vi håber på en smuk sommeraften, når vi denne dag tager en travetur i byens udkant. Undervejs gør vi holdt nogle steder, synger en salme, hører en bibeltekst og en lille refleksion, før turen går videre. Vi begynder i Hvorup Kirke med en udsendelsesandagt under de gamle hvælv. Efter et par timers vandring (cirka) slutter vi af på Soldaterhjemmet, hvor vi også får vores aftensmad. Kirkevandringen er et fælles arrangement for Lindholm og Hvorup Sogne og ledes af sognepræsterne Henrik Busk Rasmussen og Helle Rosenkvist. Tilmelding: Senest mandag den 27. august 2018 til Helle Rosenkvist tlf. 21 19 94 76 eller email hros@km.dk Pris for aftensmad ca. 55 kr. Nærmere information kan fås i begyndelsen af august.