Torsdagstræf

Dato:  8. marts 2018
Sted:  Løvvangens Kirkecenter
Naturvejleder, programvært, frugttræsnørd, bonde, reserveorganist og morfar. Karsten Hansen har mange titler. I foredraget fortæller han om sin opvækst med særligt fokus på alle dem, ingen havde brug for. Vi møder bl.a. Cylus, Smedepeter, Ingeborg, Frederik Frysehus, Jørgen Knudsen, Mams, lille Poul og mange andre. Mennesker, som fortjener at deres historie bliver fortalt smukt - og med et glimt i øjet. Lindholm Sogns Torsdagstræf er hyggeeftermiddage, der det meste af året holdes den anden torsdag i måneden kl. 14.30-16.30 i Løvvangens Kirkecenter. Takket være frivillige kræfter serveres kaffebord for kun 10 kr.